جلسات مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت وواحدهای ستادی درهفته سلامت.
مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت وواحدهای ستادی درسالن سلامت مرکز بهداشت جلسه برگزارکردند.
جلسات مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت وواحدهای ستادی درهفته سلامت.
مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت وواحدهای ستادی درسالن سلامت مرکز بهداشت جلسه برگزارکردند.
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان برغربالگری جهادی کووید 19 تاکید کرد.
این جلسات درامتداد نشستهای قبلی و مستمر، بامحوریت هفته سلامت باشعا ر :"حمایت از مدافعان سلامت" و تبادل نظر پیرامون اهمیت غربالگریها، فاصله گذاری هوشمند، آموزش بهداشت و نقش آن درپیشگیری از بیماریها، توجیه مردم و ارتقای سطح سواد سلامت جامعه ، مراقبتهای فعال و غیرفعال برگزارشد.
لینک کوتاه خبر :