تیم امدادو درمان بسیج مرکز بهداشت سمنان توسط مرکز خدمات سلامت روستایی خیرآباد اعزام شد.
تیم امدادو درمان بسیج مرکز بهداشت سمنان توسط مرکز خدمات سلامت روستایی خیرآباد اعزام شد.
تیم امدادو درمان بسیج مرکز بهداشت سمنان توسط مرکز خدمات سلامت روستایی خیرآباد اعزام شد.
خانم دکتر حسینی مسئول مرکز خدمات سلامت روستایی خیرآباد هدف از این اقدام را ارائه خدمات بهداشتی درمانی به نقاط کم برخوردار بمناسبت دهه فجر بیان داشت. وی گفت:"
دراین تیم اینجانب وخانمها زهراقاسمی و مژگان رحمانی اقدامات لازم بهداشتی درمانی شامل 15 مورد ویزیت، تحویل دارو، آموزش خطرسنجی بیماریها و خودمراقبتی، آموزشهای مصرف صحصح دارو، پرهیز از مصرف زیاد روغن، نمک و چربی، مراقبت درمقابل سرماخوردگی و آنفلوانزا، پرهیز از خوددرمانی و همچنین افزایش فشار خون و قند خون افراد نیز اندازه گیری شد."
مردم شریف روستاهای حسن آباد و محمود آباد اززحمات و رسیدگی به امور درمان آنان توسط مرکز بهداشت سمنان و تیم امدادودرمان بسیج ،ابراز خرسندی کردند.