تکریم رزمندگان اسلام درهفته دفاع مقدس

تکریم رزمندگان اسلام درهفته دفاع مقدس

دردیداری، ازرزمدگان اسلام شاغل درمرکز بهداشت سمنان تقدیر شد.

                              تکریم رزمندگان اسلام درهفته دفاع مقدس

                دردیداری، ازرزمدگان اسلام شاغل درمرکز بهداشت سمنان تقدیر شد.

دکتر فتاحی ریاست و علوی فر،رئیس امورعمومی مرکز بهداشت سمنان میزبان رزمندگان اسلام شاغل دراین مرکز بودند.

 

احمدسلطان و محمد علی پولا رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ضمن تشکر ازاین اقدام که یادرزمندگان رازنده نگهداشته اید به بیان خاطرات زیبا و بیادماندنی ازحضور درجبهه های جنگ پرداختند. سلطان باحضور درمناطق عملیاتی گیلانغرب، خرمشهر، اهواز، پاسگاه زید عراق، کوههای شیخ محمد،ودزفول بمدت 16 ماه و 20 روز و پولا مدت 21ماه در مناظق غرب و جنوب کشور        خاطرات خورابیان نمودند.لازم به ذکراست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ، یاریگرمادراین برنامه بوده اند.

اجرشان با خدا که باحضورشان ،ازکشورمان محافظت نمودند.

  • کد خبر : 23249
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی