تقدیرو تبریک سال نوآقای دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت سمنان از همکاران

تقدیرو تبریک سال نوآقای دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت سمنان از همکاران

درآخرین جلسات مسئولین مراکزوواحدهای ستادی ،اززحمات تمامی همکاران در سال 97 تقدیرشد.

تقدیرو تبریک سال نوآقای دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت سمنان از همکاران

            درآخرین جلسات مسئولین مراکزوواحدهای ستادی ،اززحمات  تمامی همکاران در سال 97  تقدیرشد.

دکتر فتاحی  مقوله سلامت و اجتماعی بودن آنرا مهم تلقی و خدمات قابل ارائه در مراکز/پایگاهها و خانه های بهداشت  و ستادمرکز بهداشت رادر نیل به اهدف وزارت بهداشت، حیاتی دانست.در این جلسه ،ضمن مرور صورتجلسات قبلی و اتخاذ تصمیمات لازم مبنی بر ارتقای سلامت شهروندان اززحمات همکاران محترم مرکز بهداشت شهرستان سمنان درارائه خدمات بهداشتی درمانی و تامین سلامت مردم تقدیر شد. ایشان ضمن آرزوی سلامتی وموفقیت برای همکاران سال نو را تبریک گفتند .

  • کد خبر : 20874
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی