تقدیر و امتنان از خدمات آقای دکتر برزگر

تقدیر و امتنان از خدمات آقای دکتر برزگر

{"status":"error","msg":"Unable to connect to the remote server"}

درمراسمی ،ازخدمات آقای دکتر برزگر قدردانی شد.

                                                 تقدیر و امتنان از خدمات آقای دکتر برزگر

                                            درمراسمی ،ازخدمات آقای دکتر برزگر قدردانی شد.

سالن سلامت مرکز بهداشت سمنان میزبان کسانی بودتادراقدامی، از خدمات 30 ساله آقای دکتربرزکر، دندانپزشک قدردانی نمایند. دکترفتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان اززحمات چندین ساله آقای دکتر برزگر قدردانی و گفت:"زحمات شمادردوره قبل و شیوع کرونا ودرشرایط سخت، بسیار قابل تقدیر است.ازدرگاه خداوند برای جنابعالی و خانواده محترم توفیق و سربلندی راآرزودارم:."

علوی فر رئیس امورعمومی مرکز بهداشت و دکتر مومنی دندانپزشک نیز ارادت خودرانسبت به همکار بازنسته دکتر برزگر اعلان داشتند.

دکتر برزگر نیز ضمن تشکر از مرکز بهداشت به پاس آشنایی و همکاری باوی خاطراتی راازبدو استخدام در واحدهای کاری خودبیان نمود.

درشرایط کرونا و فاصله گذاری اجتماعی لوح تقدیرتوسط دکتر فتاحی  ریاست مرکز بهداشت سمنان  تقدیم وی شد.

  • کد خبر : 28060
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *