تقدیر از همکاران برگزیده مرکز بهداشت شهرستان سمنان درهمایش خدمت ماندگار.
تقدیر از همکاران برگزیده مرکز بهداشت شهرستان سمنان درهمایش خدمت ماندگار.
از همکاران برگزیده مرکز بهداشت شهرستان سمنان، درهمایش خدمت ماندگار تقدیر بعمل آمد.
همایش خدمت ماندگارباحضور اقای دکتر قدس ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، معاونان، مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ،درسالن امام رضا(ع) ستاددانشگاه برگزار گردید.
آقای دکتر کسائیان معاونت محترم بهداشتی دانشگاه ضمن تشکر اززحمات برگزارکنندگان و برگزیدگان همایش ، به بیان اهمیت سلامت پرداخت.
دراین برنامه ازهمکاران مرکز بهداشت شهرستان سمنان خانم دکترمعانی، خانم دکتر دوستمحمدی، آقای دکتر محمدنژاد، آقای دکتر قربانیان ، آقای یدالهی، آقای آلبویه، خانم پوررضایی، خانم کر و خانم راد تقدیر بعمل آمد.
لینک کوتاه خبر :