تشکیل کمیته بهداشت روان درمرکز بهداشت سمنان
کمیته برون بخشی هفته بهداشت روان ، درمرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
تشکیل کمیته بهداشت روان درمرکز بهداشت سمنان
کمیته برون بخشی هفته بهداشت روان ، درمرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
با عنایت به پیش روداشتن هفته بهداشت روان(26-18مهر) و اهمیت پیشگیری از بیماریهای روان و اطلاع رسانی این مهم به آحادمردم و همکاری سازمانهای مرتبط با این مقوله ،کمیته یادشده باحضور نمایندگان سازمانهای مرتبط ، دردفترریاست مرکز بهداشت برگزارشد.
سلطانی مسئول واحد بهداشت روان مرکز بهداشت هدف از برگزاری کمیته را هماهنگی ادارات برای گسترش آموزشهای فراگیردرزمینه بهداشت روان درجامعه بیان نمود.
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت نیز باتاکید بر اهمیت مباحث سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد ،آمادگی آن مرکز را جهت انجام فعالیتهای مشترک با سازمانهای برون بخشی اعلان داشت.