تشکیل دومین جلسه توجیهی خود مراقبتی اجتماعی در محل شورای اسلامی شهر سمنان .

تشکیل دومین جلسه توجیهی خود مراقبتی اجتماعی در محل شورای اسلامی شهر سمنان .

تشکیل دومین جلسه توجیهی خود مراقبتی اجتماعی در محل شورای اسلامی شهر سمنان .

 

 

"دومین جلسه توجیهی خود مراقبتی اجتماعی ،در محل شورای  اسلامی شهر سمنان برگزارگردید.

 

این نشست  با حضور رئیس شورای اسلامی شهر،تعدادی از نمایندگان ادارات، رئیس مرکز بهداشت و کارشناس آموزش و ارتقای سلامت در تاریخ 03 / 11 / 1403برگزار گردید. در ابتدا مهندس بیدختی رئیس شورا ضمن خوش آمد گویی به مدعوین در رابطه با ارتقای سطح سلامت جامعه و مشارکت سازمان ها در این رابطه مطالب ارائه نمود .

سپس  دکترمعانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن تشکر و همکاری شورا در برگزاری جلسه ، دررابطه با اجرای خود مراقبتی اجتماعی و نحوه مشارکت ادارات جهت ارتقای سبک زندگی شهروندان توضیحات لازم را مبذول داشت.در ادامه پوررضایی کارشناس مسئول آموزش و اتقای سلامت در رابطه با دستور العمل خودمراقبتی اجتماعی و نحوه تکمیل فرمها آموزش های لازم راارائه نمود.

 

  • کد خبر : 55001
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *