تشکیل جلسه حلقه صالحین در مرکز سلامت جهادیه
تشکیل جلسه حلقه صالحین در مرکز سلامت جهادیه
جلسه حلقه صالحین در خصوص ضرورت شرکت در انتخابات مجلس خبرگان و نمایندگان مجلس در مرکز سلامت جهادیه برگزار گردید.
این جلسه به ریاست خانم دکتر عبدوس در تاریخ ٥/١٢/٩٤ با حضور خانم ها سبوحی ، هادی، نعمت زاده، مبارکی و نظامی خانقاه در مرکز سلامت جهادیه تشکیل گردید.
در این جلسه خانم دکتر عبدوس در مورد ضرورت شرکت در انتخابات تاکید فراروان نمودند.
لینک کوتاه خبر :