تشدید نظارت مهندسین بهداشت محیط بر تالارهای پذیرایی
تشدید نظارت مهندسین بهداشت محیط بر تالارهای پذیرایی
جلسه تشدید نظارت مهندسین بهداشت محیط بر تالارهای پذیرایی در اوج زمان برگزاری مراسم جشن و ...
جلسه تشدید نظارت مهندسین بهداشت محیط بر تالارهای پذیرایی در اوج زمان برگزاری مراسم جشن و ...
برگزاری مراسم و مهمانیهای عروسی و نظیر آن، در ایام پایانی تعطیلات تابستان و نزدیکی ماه محرم، به اوج خود رسیده و از سویی در این ایام، مراسم و مهمانیهای بازگشت حجاج نیز بر تعداد این مراسم افزوده و اکثر تالارها، هتلها و رستورانها با تمام توان، مشغول برگزاری و ارائه خدمات به مردم میباشند.
مهندس دارایی مسئول واحد مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان سمنان درمورد اهمیت موضوع گفت:ازآنجا ییکه که برخی از تالارهای پذیرایی فعالیت روزانه نداشته و صرفاً در زمان برگزاری مراسم فعالیت مینمایند و از طرفی کوچکترین بیتوجهی به مسائل بهداشتی میتواند سلامت گروه زیادی از مردم را به مخاطره اندازد، از اینرو مهندسی بهداشت محیط شهرستان سمنان به منظور نظارت ویژه بر این تالارها، جلسه فوقالعادهای با حضور کلیه بازرسین بهداشت محیط در تاریخ 20/6/96 برگزار و ضمن تأکید بر نظارت جدی بر تالارها، مقرر شد بازرسین بهداشت محیط، برنامه مراسم کلیه تالارها و ... در دهه پایانی شهریور را دریافت و به صورت گروهی زمان برگزاری مراسم در تالار حضور یابند و ضمن مصاحبه و دریافت نظرات صاحب مجلس درباره شرایط بهداشتی تالار، با حساسیت ویژه بر کلیه موازین بهداشت محیطی از جمله بهداشت فردی شاغلین، بهداشت ابزار کار، شرایط پخت، تهیه و سرو مواد غذایی و ... نظارت جدی به عمل آورده و درصورت لزوم نسبت به نمونه برداری مواد غذایی حساس اقدام و با متخلفین برخورد نمایند.
لینک کوتاه خبر :