تبریک هفته سلامت توسط سپاه ناحیه سمنان به رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

تبریک هفته سلامت توسط سپاه ناحیه سمنان به رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

تبریک هفته سلامت توسط سپاه ناحیه سمنان به رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

سرهنگ عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه سمنان درمرکز بهداشت شهرستان سمنان حضور یافت.

وی به همراه حجت الاسلام و المسلمین راسخی نماینده محترم ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان ،سرگرد دربانی رئیس بسیج جامعه پزشکی شهرستان سمنان و دولتی رئیس دفترفرماندهی سپاه ناحیه ،ضمن حضور در دفترریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان هفته سلامت راتبریک گفتند.

درابتدا راسخی ضمن تقدیروتشکر از خدمات مرکز بهداشت درارتقای سلامت مردم به بیان اهمیت مقوله سلامت پرداخت.عبداللهی به بیان اهمیت جهادتبیین پرداخته و سلامت را باعث افتخار جمهوری اسلامی ایران دانست.

دکترمعانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن خیرمقدم به عزیزان ، وجود شبکه های بهداشتی درمانی درحوزه بیماریها را مهم و نقش سپاه پاسداران را در زمان همه گیری کرونا قابل تحسین دانست.

 

  • کد خبر : 51583
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر