تبریک روز علوم آزمایشگاهی توسط معاونت بهداشتی دانشگاه و معاون فنی مرکز بهداشت استان سمنان به آزمایشگاههای مستقر درمرکز بهداشت شهرستان سمنان
تبریک روز علوم آزمایشگاهی توسط معاونت بهداشتی دانشگاه و معاون فنی مرکز بهداشت استان سمنان به آزمایشگاههای مستقر درمرکز بهداشت
دکترکسائیان به همراه مهندس دارایی و خانم شاهی،کارشناس مسئول آزمایشگاه معاونت بهداشتی ضمن حضور درآزمایشگاههای مرجع سلامت، آب،مرکزی، سل و نمونه برداری تیروئید نوزادان 30فروردین را به همکاران شاغل در آزمایشکاهها تبریک گفتند.
دکترمعانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان این تیم راهمراهی نمود.
لینک کوتاه خبر :