بزرگداشت هفته ملی دیابت

بزرگداشت هفته ملی دیابت

بزرگداشت هفته ملی دیابت در مدرسه ابتدایی دخترانه پیروزی سمنان

بزرگداشت هفته ملی دیابت در مدرسه ابتدایی دخترانه پیروزی سمنان صبحانه سالم در مدرسه ابتدایی دخترانه پیروزی صرف شد. دیابت و زنان، حق ماداشتن آینده ای سالم. بمناسبت هفته ملی دیابت(25-19) آبان ، مدرسه ابتدایی پیروزی میزبان مسئولین و کارشناسان آموزش و پرورش و مرکز بهداشت بود. حسنان معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان نقش پیشگیری از ابتلای به دیابت و برنامه غذایی صحیح دردوران نوجوانی را به دانش آموزان تاکیدنمود. دکترفتاحی ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان بابیانی ساده وروان دانش آموزان را نسبت به بیماری دیابت، راههای پیشگیری، تغذیه سالم ، امتناع از خرید مواد غذایی غیربهداشتی، استفاده از میان وعده غذایی سالم، پرهیز از استفاده از فست فودها، و اهمیت ورزش، آگاه و سپس اقدام به انجام حرکات ورزشی ساده همراه با دانش آموزان نمود. قرائت مقالات بهداشتی و دکلمه توسط دانش آموزان، از دیگر قسمتهای این برنامه بود. درپایان مدعوین و دانش آموزان صبحانه سالم را صرف نمودند.مجریان این برنامه آموزنده و زیبا مرکز بهداشت سمنان و سازمان آموزش و پرورش شهرستان سمنان بود.حضور صداوسیمای مرکز سمنان بمنظور تهیه خبر و مصاحبه، زینت بخش این برنامه بهداشتی بود.
  • کد خبر : 14918
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی