برگزاری کمیته فرهنگی، باموضوع هفته دولت
برگزاری کمیته فرهنگی، باموضوع هفته دولت
کمیته فرهنگی، باموضوع هفته دولت ،در دفترریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
کمیته فرهنگی، باموضوع هفته دولت ،در دفترریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
با عنایت به فرارسیدن هفته دولت( 8-2 شهریور)دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان و علوی فر رییس امور عمومی ضمن عرض تبریک این هفته همراه با اعضای کمیته ،پیشنهادات خودرا در هرچه پربار کردن برنامه ها ارائه نمودند. در این جلسه صورتجلسه ارسالی از فرمانداری سمنان باموضوع هفته مورد اشاره مرور و اعضا نظرات خودرا بیان داشتند. اهم برنامه های قابل اجرا از قرار زیر است.
-همکاری با فرمانداری سمنان در شرکت کارکنان در برنامه های ابلاغی.
-ارسال نامه تبریک هفته دولت به همکاران.
-برنامه سخنرانی و پذیرایی در روز پنجشنبه 4 شهریور در نمازخانه مرکز بهداشت.
-هماهنگی با بنیاد شهید شهرستان سمنان مبنی بر دیدار از خانواده شهدا.
-آذین بندی معبر ورودی و نصب بنر و تراکت.
-برنامه ریزی ورزش صبحگاهی در یکی از روزهای هفته دولت جهت همکارن ستادی در محوطه عمومی محل کار.
-اعلان بیلان کاری همراه باعکس دولت تدبیر و امید به فرمانداری سمنان.
در ضمن درمورد مناسبتهای تولد امام رضا(ع)،سالروز ورود آزادگان،روز جهانی مسجد نیز تصمیمات لازم لحاظ شد.
لینک کوتاه خبر :