برگزاری کمیته سلامت و امنیت غذایی

برگزاری کمیته سلامت و امنیت غذایی

کمیته سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان به ریاست فرماندار و بادبیری مرکز بهداشت سمنان روز یکشنبه تاریخ 9 خرداد برگزار شد.

کمیته سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان به ریاست فرماندار و بادبیری مرکز بهداشت سمنان روز یکشنبه تاریخ 9 خرداد برگزار شد. در این جلسه اقدامات صورت گرفته توسط واحدهای مهندسی بهداشت محیط و پیشگیری از بیماریها مبنی برکنترل بیماریهای منتقله ازراه آب و مواد غذایی در سال گذشته بیان و انتظارات ازسایر دستگاهها از جمله شهرداری درزمینه جمع آوری فروشندگان دوره گرد مواد غذایی حساس و شرکت آبفای شهری و روستایی جهت تامین آب شرب سالم تبیین شد. همچنین با عنایت به پیش رو داشتن هفته ملی بدون دخانیات (10-4)پیامدها و اثرات منفی و مخرب استعمال دخانیات مطرح و ضرورت تعامل و همکاری بیش از پیش دستگاههای متولی دراین زمینه ازجمله نیروی انتظامی ،سازمان صنعت ، معدن و تجارت و گردشگری تاکید شد.باتوجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان ضمن توزیع پمفلت تهیه شده توسط واحد مهنسی بهداشت محیط مقرر شد ادارات اوقاف و تبلیغات اسلامی رعایت موازین بهداشتی درمساجد مانندرعایت بهداشت درنذورات ، شستشوی فرشها را پیگیری نمایند.درپایان درباره موضوعات بوم گردی و مشکلات باغ پرندگان بحث و تبادل نظر شد.
  • کد خبر : 7862
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی