برگزاری کمیته زندان در دفتر ریاست مرکز بهداشت
برگزاری کمیته زندان در دفتر ریاست مرکز بهداشت
اولین کمیته زندانها درسال جاری در دفترریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد. 29/3/95
اولین کمیته زندانها درسال جاری در دفترریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد. 29/3/95
به همت واحد پیشگیری این مرکز ،مسئولین اردوگاه های حرفه آموزی و زندان مرکزی و کارشناسان مسئول واحدها دردفترریاست به مرور برنامه های دردست اقدام این جلسه پرداختند.جمع حاضر پس از ارائه نظرات وپیشنهادات ، تصمیمات
لازم را اتخاذ نمودند.اهم سرفصلهای مطرح شده ازقرار زیر است.
-شناخت توانمندیهای موجود از منظر ریاست مرکز بهداشت مبنی برمسائل بهداشتی مددجویان و خانواده های آنان .
-ارسال شعار های بهداشتی جهت اردوگاه حرفه آموزی جهت تحریر در دیوارهای آماده شده.
-تاکید بر بیماریابی بیش از پیش التور، سل و پیگیری و گزارش موارد احتمالی طغیان و بیماریهای منتقله ازراه آب و مواد غذایی.
-بحث ایمنی درکارگاههای مستقر درزندان مورد تاکید قرار گرفت.
-تکمیل پرونده سلامت مردان و زنان بعد از توجیه و آموزش مد نظر بود.
-تنوع غذایی و بحث خودمراقبتی مورد تاکید قرار گرفت.
-جذب رابطان بهداشتی فعال درزندان،تشکیل تیم بهداشت روان ، معرفی شاغلین در تهیه توزیع مواد غذایی ، پیشگیری از خودکشی و اعتیاد از دیگر موارد مطرح شده درجلسه بود.
لینک کوتاه خبر :