برگزاری کمیته درون بخشی روزجهانی ایدز در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
برگزاری کمیته درون بخشی روزجهانی ایدز در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
"کمیته درون بخشی روز جهانی ایدز "درمرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار گردید.
درراستای اهمیت نظام مراقبت بیماریها و باعنایت به پویش ملی من هم تست اچ. آی. وی میدهم و روز جهانی ایدز کمیته درون بخشی باحضوردکتر معانی ، رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و مسئولین واحدهای ستادی برگزار شد.
رئیس مرکزبهداشت شهرستان سمنان نکاتی را مبنی بر اهداف پویش ( بیماریابی، ارتقای سطح آگاهی آحاد جامعه )و سایر موارد مرتبط بیان نمود.
اعضای جلسه ،باموضوع روزجهانی ایدزبه بحث و تبادل نظر پرداختند.
لینک کوتاه خبر :