برگزاری کمیته برون بخشی پیشگیری از خودکشی ،در مرکزبهداشت شهرستان سمنان.
برگزاری کمیته برون بخشی پیشگیری از خودکشی ،در مرکزبهداشت شهرستان سمنان.
"کمیته برون بخشی پیشگیری از خودکشی "،درمرکزبهداشت شهرستان سمنان برگزارگردید.
این کمیته باحضور نماینده فرمانداری سمنان، ادارات و سازمانهای مرتبط برگزار و ابتدا سلطانی ،کارشناس مسئول واحد بهداشت روان مرکز بهداشت شهرستان سمنان پس از خیر مقدم و بیان اهداف تشکیل جلسه، گزارشی از وضعیت خودکشی در سال گذشته و چهارماه ابتدای سال جاری را ارائه کرد.
سپس اعضای کمیته پیرامون مسائل موجود در امر پیشگیری از خودکشی و راه های بهبود وضعیت فعلی بحث و تبادل نظر کردند.
لینک کوتاه خبر :