برگزاری کمیته ایمنی آب شهرستان در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
برگزاری کمیته ایمنی آب شهرستان در مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
کمیته ایمنی آب شهرستان ،در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.
این جلسه توسط کارشناس مسئول بهداشت محیط به همراه کارشناس سلامت آب استان ،شهرستان ،استان و سایر دستگاه های مربوطه در سالن جلسات مرکز بهداشت برگزار شد.
پس از بحث و تبدل نظر پیرامون ایمنی آب مقرر شد در جلسه بعدی کلیه دستگاه ها بازدید میدانی از تأسیسات ، مخازن و منابع آب در سطح شهرستان و نیز روستای علاء داشته باشند.
لینک کوتاه خبر :