برگزاری کارگاه آموزشی “ایران جوان بمان”
برگزاری کارگاه آموزشی “ایران جوان بمان”
در دانشگاه سمنان
کارگاه آموزش باعنوان " جوان بمان" در دانشگاه سمنان برگزارشد.
در راستای اجرای برنامه صیانت از جمعیت و لزوم توجه به جوانی جمعیت به عنوان یکی از اولویتهای مهم نظام سلامت در شرایط کنونی، کارگاه آموزشی “ایران جوان بمان” در تاریخ 6/6/1401 با مشارکت واحد سلامت خانواده مرکز بهداشت شهرستان سمنان در تالار دانش دانشگاه سمنان و با سخنرانی دکتر دوست محمدی برگزار گردید.
در این کارگاه که حدود 280 نفر از کارکنان دانشگاه سمنان حضور داشتند به تبیین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، چالش های جمعیتی موجود و راهکارهای مهم برای ارتقای شاخص میزان باروری کلی( مانند: ترویج و تشویق جوانان به ازدواج و فرزندآوری به موقع، پیشگیری از سقط و درمان ناباروری و همچنین آسیبهای تک فرزندی پرداخته شد. ودر پایان ضمن توزیع منابع آموزشی ، به سوالات حاضرین در این زمینه پاسخ داده شد.