برگزاری کار گاه خود مراقبتی در جوانان جهت سفیران سلامت دانشجویی

برگزاری کار گاه خود مراقبتی در جوانان جهت سفیران سلامت دانشجویی

برگزاری کار گاه خود مراقبتی در جوانان جهت سفیران سلامت دانشجویی

 

کار گاه خود مراقبتی در جوانان جهت سفیران سلامت دانشجویی برگزارشد.

 

 

کارگاه 1 روزه خود مراقبتی در جوانان جهت سفیران سلامت دانشجویی در دانشکده گردشگری  دانشگاه سمنان  توسط واحد آموزش و ارتقای سلامت   مرکز بهداشت  شهرستان سمنان  با همکاری  دانشگاه سمنان در تاریخ 16 / 02 / 1402 برگزار گردید.

 در ابتدا پوررضایی کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت در رابطه با دستور العمل سفیران سلامت دانشجویی ، شرایط عضویت و وظایف آنان مطالبی ارائه نمود .در ادامه دکتر دوست محمدی کارشناس مسئول سلامت خانواده در رابطه با ازدواج  به موقع ، علیشاه  کارشناس تغذیه در رابطه با گروه های غذایی- سلطانی  مسئول واحد بهداشت روان در خصوص اعتیاد و میر عمادی  کارشناس بیماریها در رابطه با  بیماری ایدز آموزش های لازم را ارائه نمودند .در پایان به تمامی سفیران سلامت شرکت کننده در کارگاه کتاب خود مراقبتی در جوانان اهداء گردید.

 

 

 

  • کد خبر : 43990
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *