برگزاری چهارمین جلسه پیام گزاران سلامت به میزبانی اداره شرکت شهرک های سمنان .

برگزاری چهارمین جلسه پیام گزاران سلامت به میزبانی اداره شرکت شهرک های سمنان .

برگزاری چهارمین جلسه پیام گزاران سلامت به میزبانی اداره شرکت شهرک های سمنان .

چهارمین جلسه پیام گزاران سلامت به میزبانی اداره شرکت شهرک های سمنان برگزارشد.

در این جلسه پوررضایی کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان  ضمن خوش آمد گویی به مدعوین در رابطه با  اهمیت و مزایای خود مراقبتی  به مناسبت 3 مرداد روز جهانی خود مراقبتی آموزش های لازم را ادامه داد .

سپس خانم دکتر اسماعیلی از سازمان بهزیستی در رابطه با سلامت روان و ایجاد انگیزه در کارکنان به حضار آموزش داد .

آموزش در رابطه با بیماری تب دانگی و علائم و راه های پیشگیری از آن و پشه آئدس توسط  میر عمادی کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماری ها ی مرکزبهداشت شهرستان سمنان از دیگر برنامه ها بود.

 

  • کد خبر : 52825
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر