برگزاری چهارمین جلسه پیام گزاران سلامت به میزبانی اداره شرکت شهرک های سمنان .
برگزاری چهارمین جلسه پیام گزاران سلامت به میزبانی اداره شرکت شهرک های سمنان .
چهارمین جلسه پیام گزاران سلامت به میزبانی اداره شرکت شهرک های سمنان برگزارشد.
در این جلسه پوررضایی کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن خوش آمد گویی به مدعوین در رابطه با اهمیت و مزایای خود مراقبتی به مناسبت 3 مرداد روز جهانی خود مراقبتی آموزش های لازم را ادامه داد .
سپس خانم دکتر اسماعیلی از سازمان بهزیستی در رابطه با سلامت روان و ایجاد انگیزه در کارکنان به حضار آموزش داد .
آموزش در رابطه با بیماری تب دانگی و علائم و راه های پیشگیری از آن و پشه آئدس توسط میر عمادی کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماری ها ی مرکزبهداشت شهرستان سمنان از دیگر برنامه ها بود.
لینک کوتاه خبر :