برگزاری نشست ماهانه کانونهای بازنشستگی کشوری استان سمنان
برگزاری نشست ماهانه کانونهای بازنشستگی کشوری استان سمنان
نشست ماهانه روسای کانونهای بازنشستگی کشوری استان سمنان در مهمانسرای جهانگردی سمنان برگزار شد.
برگزاری نشست ماهانه کانونهای بازنشستگی کشوری استان سمنان
نشست ماهانه روسای کانونهای بازنشستگی کشوری استان سمنان در مهمانسرای جهانگردی سمنان برگزار شد.
صالحی نیا مدیرکل سازمان بازنشستگی استان سمنان به بیان خیر مقدم و اهداف این نشست پرداخت. سپس دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان گفت:"درایران بیش از 6 ملیون سالمند بالای 60 سال داریم که سلامتی این قشر از عزیزان از اهمیت خاصی برخوردار است.شیوه زندگی سالم،مقابله با تنشها،پرهیز از استرس، افسردگی و اضطزاب،پرهیز از دلسردی،مشورت درکارها،سرگرمی همیشگی،زندگی هوشمند،رانندگی صحیح، تغذیه سالم،تحرک بدنی ودیگر موازین بهداشتی ازرئوس سخنان وی بود."
درضمن مدعوین به مراجعه به مراکز سلامت جهت مراقبتهای سالمندی وشرکت در برنامه ورزش صبحگاهی مرکز سلامت تدین درروزهای سه شنبه هرهفته سوق داده شدند.مرکز بهداشت سمنان آمادگی خودرا درامر آموزش و ارتقای سلامت عزیزان اعلان نمود.
لینک کوتاه خبر :