برگزاری مسابقه نقاشی بمناسبت هفته سلامت جهت فرزندان پرسنل مرکز بهداشت شهرستان سمنان .
برگزاری مسابقه نقاشی بمناسبت هفته سلامت جهت فرزندان پرسنل مرکز بهداشت شهرستان سمنان .
مسابقه نقاشی بمناسبت هفته سلامت برگزارشد.
دراین برنامه مسابقه نقاشی باموضوع سلامت انجام وآموزش در خصوص کنترل خشم و استرس و تغذیه سالم بهمراه اهدای جوایز و توزیع تغذیه سالم از دیگر برنامه ها بود.
این اقدام توسط واحد آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان صورت گرفت.
لینک کوتاه خبر :