برگزاری مراسم بزرگداشت روز بهورز توسط مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

برگزاری مراسم بزرگداشت روز بهورز توسط مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

برگزاری مراسم بزرگداشت روز بهورز توسط مرکز بهداشت شهرستان سمنان.

از بهورزان ،درعمارت بادگیرسمنان،تکریم شد.

این مراسم بامیزبانی مرکزبهداشت و مرکز آموزش بهورزی و باز آموزی برنامه های سلامت شهرستان سمنان  و با هدف تجلیل از بهورزان و مربیان بهورزی شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه برگزار شد.

این برنامه باحضور مسئولان دانشگاهی و شهرستانی ازجمله دکتر کسائیان معاونت بهداشتی دانشگاه، دکتر رهبر رئیس گروه پیشگیری و مبارزه بابیماریهای معاونت بهداشتی ، مهندس دارائی معاون فنی مرکز بهداشت استان، دکتر یداللهی  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه، بنائی نیاسر کارشناس مسئول بهورزی معاونت بهداشتی و دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ، مربیان، بهورزان و تعدادی ازپیشکسوتان بهورزی برپا گردید.

دکتر کسائیان، بهورزان راستون های اصلی سلامت و گروه جایگزین برای نضمین دسترسی به خدمات پایه سلامت در روستاها و مناطق محروم دانست.

بیا ن خاطرات، اجرای موسیقی محلی و سنتی ، پخش کلیپ خدمات ارزنده بهورزان و اهدای لوح سپاس و هدایا ،از برنامه های این مراسم بود .

  • کد خبر : 53270
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *