برگزاری مراسم بزرگداشت روز بهورز توسط مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
برگزاری مراسم بزرگداشت روز بهورز توسط مرکز بهداشت شهرستان سمنان.
از بهورزان ،درعمارت بادگیرسمنان،تکریم شد.
این مراسم بامیزبانی مرکزبهداشت و مرکز آموزش بهورزی و باز آموزی برنامه های سلامت شهرستان سمنان و با هدف تجلیل از بهورزان و مربیان بهورزی شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه برگزار شد.
این برنامه باحضور مسئولان دانشگاهی و شهرستانی ازجمله دکتر کسائیان معاونت بهداشتی دانشگاه، دکتر رهبر رئیس گروه پیشگیری و مبارزه بابیماریهای معاونت بهداشتی ، مهندس دارائی معاون فنی مرکز بهداشت استان، دکتر یداللهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه، بنائی نیاسر کارشناس مسئول بهورزی معاونت بهداشتی و دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ، مربیان، بهورزان و تعدادی ازپیشکسوتان بهورزی برپا گردید.
دکتر کسائیان، بهورزان راستون های اصلی سلامت و گروه جایگزین برای نضمین دسترسی به خدمات پایه سلامت در روستاها و مناطق محروم دانست.
بیا ن خاطرات، اجرای موسیقی محلی و سنتی ، پخش کلیپ خدمات ارزنده بهورزان و اهدای لوح سپاس و هدایا ،از برنامه های این مراسم بود .