برگزاری سومین کمپین خودمراقبتی سازمانی

برگزاری سومین کمپین خودمراقبتی سازمانی

برگزاری سومین کمپین خودمراقبتی سازمانی

برگزاری سومین کمپین خودمراقبتی سازمانی وبرنامه عملیاتی مشارکتی درمحلهای کار.

برگزاری سومین کمپین خودمراقبتی سازمانی وبرنامه عملیاتی مشارکتی درمحلهای کار. سومین کمپین خود مراقبتی سازمانی و آشنایی با برنامه ریزی عملیاتی مشارکتی در محلهای کار در سالن سلامت مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان ضمن خیرمقدم به بیان اهداف این کمپین و اهمیت خودمراقبتی درمحل کار پرداخت. پوررضایی مسئول واحد آموزش گفت :"هدف از این کمپین ،آشنایی نمایندگان ادارات و دانشگاهها با 10 گام برنامه های ارتقای سلامت درمحل کار شامل چهارحیطه فعالیت فیزیکی، مدیریت استرس، تغذیه سالم و نیز ترک سیگار میباشد." درضمن عبداللهی کارشناس بهداشت روان نیز بمناسبت هفته بهداشت روان مطالبی را پیرامون مدیریت استرس وراههای مقابله باآن درمحیط کار ایرادنمود.
  • کد خبر : 14552
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی