برگزاری سومین کارگروه سلامت و امنیت غذایی در فرمانداری سمنان

برگزاری سومین کارگروه سلامت و امنیت غذایی در فرمانداری سمنان

برگزاری سومین کارگروه سلامت و امنیت غذایی در فرمانداری سمنان

سومین کارگروه سلامت و امنیت غذایی ،در سالن اجتماعات فرمانداری سمنان برگزارشد.

برگزاری سومین کارگروه سلامت و امنیت غذایی در فرمانداری سمنان سومین کارگروه سلامت و امنیت غذایی ،در سالن اجتماعات فرمانداری سمنان برگزارشد. باعنایت به پیش روداشتن هفته پدافند غیر عامل و نقش ارگانهای ذی ربط در بالفعل نمودن عمکردهای دستگاهها در هفته مذکور، این کارگروه باریاست دکتر دانایی فرماندار سمنان برگزارشد. نوچه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سمنان ضمن عرض تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی ، هفته پدافند غیر عامل را مهم تلقی و از نمایندگان سازمانها خواست تا به بیان عملکردهای آن حوزه بپردازند. ازاهم مباحث مطرح شده از قرار زیر است: -بحث سوانح و بلایا توسط قراییان ،کارشناس کاهش خطر بلایای معاونت بهداشتی دانشگاه . -اعلان گزارش مانور پدافند توسط دکتر بهمنش از بیمارستان شفا. - بیان گزارش عملکرد توسط نماینده معاونت غذاوداروی دانشگاه. -اعلان عملکرد توسط ریاست سازمان آب شهرستان سمنان. -گزارش دهی آنفلوانزا توسط دکتر قدس ، ریاست سازمان دامپزشکی شهرستان سمنان. -پیشنهاد دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان مبنی بر اهمیت برگزاری مانورهای نمادین در ادارات و مطرح نمودن گزارش ادارات در کارگروه بعدی. -گزارش بیماری آنفلوانزا توسط دکتر معانی مسئول واحد بیماریهای شهرستان سمنان. -گزارش کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای ای درمورد اقدامات پدافند غیرعامل حوزه واحد. -اعلان پیشنهادات نماینده شهرداری . درپایان دکتر دانایی فرماندار سمنان ضمن تشکر از اقدامات انجام شده ،به جمع بندی مباحث کارگروه پرداخت و گفت:"امر آموزش و اجرای مانور مخصوصا درمدارس مهم بوده و از سالهای قبل حساسیت و اهمیت پدافند بیشتر جلوه نموده و گویای فرهنگ سازی مطلوب میباشد. جلسه باذکر صلوات پایان یافت.
  • کد خبر : 14726
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی