برگزاری دومین کارگاه برنامه ریزی عملیاتی مشارکتی

برگزاری دومین کارگاه برنامه ریزی عملیاتی مشارکتی

برگزاری دومین کارگاه برنامه ریزی عملیاتی مشارکتی

برگزاری دومین کارگاه برنامه ریزی عملیاتی مشارکتی برای ارتقای سلامت درمراکز آموزشی، مراکز کار در روستا ، شهر و استان

برگزاری دومین کارگاه برنامه ریزی عملیاتی مشارکتی برای ارتقای سلامت درمراکز آموزشی، مراکز کار در روستا ، شهر و استان دومین کارگاه برنامه ریزی عملیاتی مشارکتی برای ارتقای سلامت درمراکز آموزشی، مراکز کار در روستا ، شهر و استان در راستای اجرای برنامه ملی خودمراقبتی سازمانی در تاریخ 18 و 19/8/95 با حضور کلیه پزشکان و مراقبین سلامت جدید مراکز سلامت برگزار گردید. هدف از این جلسه، آشنایی با مراحل 10 گام اجرای برنامه ارتقای سلامت برای محل کار در راستای تدوین برنامه ریزی عملیاتی مشارکتی و آموزش و ارائه خدمات سلامت به منظور کاهش مرگ و میر ، کاهش ابتلا به بیماری ها،وجلوگیری ازعوامل خطر(کم تحرکی، چاقی،تغذیه ناسالم،مصرف دخانیات ، استرس و...) بود. این برنامه توسط واحد آموزش و ارتقای سلامت باهمکاری واحد جلب مشارکتهای مردمی مرکز بهداشت سمنان برپاشد.
  • کد خبر : 10104
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی