برگزاری دومین جلسه نمایندگان آموزش ، درسالن سلامت مرکز بهداشت سمنان

برگزاری دومین جلسه نمایندگان آموزش ، درسالن سلامت مرکز بهداشت سمنان

دومین جلسه نمایندگان آموزش، در سالن سلامت مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.

                برگزاری دومین جلسه نمایندگان آموزش ، درسالن سلامت مرکز بهداشت سمنان

                دومین جلسه نمایندگان آموزش، در سالن سلامت مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.

این جلسه باحضور دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان و مسئولین واحدهای ستادی و نیز نمایندگان آموزش برگزارو پس از بیان اهداف جلسه توسط ریاست مرکز بهداشت سمنان ، اعضای جلسه جهت اجرای هرچه بهتر جلسات آموزشی (چهره به چهره و گروهی)به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت براهمیت آموزش درپیشگیری از بروز رفتارهای پرخطر و ترویج سبک زندگی سالم درپیشگیری از بیماریهای غیرواگیر و جایگاه کلیه پرسنل دررسیدن به اهداف سلامت  تاکید نمود.

مجری این برنامه واحد آموزش بهداشت بوده است.

  • کد خبر : 23476
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی