برگزاری دومین جلسه خانه مشارکت مردم در سلامت
دومین جلسه خانه مشارکت مردم در سلامت ،در سالن سلامت مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
برگزاری دومین جلسه خانه مشارکت مردم در سلامت
دومین جلسه خانه مشارکت مردم در سلامت ،در سالن سلامت مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
در این جلسه نمایندگان خانه مشارکت در سطح شهرستان که شامل: تبلیغات اسلامی، سپاه ناحیه سمنان(نماینده بسیجیان)، آموزش و پرورش(نماینده معلمین-نهضت سواد آموزی-دانش آموزان) ورزش و جوانان(نماینده ورزشکاران)، نماینده بازنشستگان لشکری ، تبلیغات اسلامی ، خانه جوانان ، نماینده انجمن حمایت از زندانیان ، نماینده دهیاران،نماینده دانشجویان، نماینده جمعیت هلال احمر،نماینده سازمان نظام پزشکی، نماینده سازمان نظام مهندسی، نماینده اتاق اصناف ، نماینده بهورزان، نماینده کانون سلامت محله، نماینده سمن آینده سازان جوان قومس شرکت چوب تراش نقطه،نماینده بازنشستگان خانه امیدحضور د اشتند.
میرعمادی ( رئیس خانه مشارکت شهرستان) ضمن خیرمقدم به حضاردر خصوص هفته دیابت و اجرای طرح هرخانوار یک سفیر،آموزش داده و یادآور شد اعضای خانه مشارکت موارد مذکور را به اعضای زیر مجموعه خود آموزش دهند و از هر خانوار یک سفیر از طریق مراجعه به مراکز سلامت محل سکونت خود جذب شوند.
دراین جلسه، هر یک ازاعضای خانه مشارکت یک مشکل در رابطه با سلامتی عنوان کردند.
مقرر گردید در جلسه27/11/98 درباره یک مشکل از مشکلات مطرح شده بحث و راه های حل آن مشکل بررسی گردد.
درپایان دکتر دوستمحمدی مسئول واحد بهداشت خانواده در خصوص سلامت بانوان صحبت نمود.