برگزاری جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی درفرمانداری سمنان

برگزاری جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی درفرمانداری سمنان

برگزاری جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی درفرمانداری سمنان

این جلسه با موضوع کنترل و پیشگیری از بیماریهای تنفسی و سند ملی سالمندی باحضور دکتر صمیمیان، فرماندار سمنان و کلیه ادارات و سازمانهای مرتبط برگزار گردید.

دراین جلسه دکتر معانیء رئیس مرکزبهداشت شهرستان سمنان پیرامون اهمیت کنترل و پیشگیری بیماریهای تنفسی بامحوریت آنفلوانزا بیان و سپس دکتر دوستمحمدی، مسئول جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس مرکزبهداشت شهرستان سمنان مطالبی را مبنی بر سندملی سالمندی بیان داشت.

درپایان فرماندار سمنان به بیان اهمیت موارد و مصوبات مطرح شده پرداخت و درخصوص اجرای مصوبات تاکید نمود.

  • کد خبر : 59492
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *