برگزاری جلسه واحد مهندسی بهداشت محیط با نماینده نظام پزشکی .
برگزاری جلسه واحد مهندسی بهداشت محیط با نماینده نظام پزشکی .
جلسه واحد مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان سمنان با نماینده نظام پزشکی برگزارشد.
بعداز خیرمقدم و بیان اهداف توسط دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ،در خصوص وضعیت مدیریت پسماندهای پزشکی در مطب ها و قرارداد مطب ها با سازمان پسماند و همچنین استعلام نظام پزشکی از مرکز بهداشت مبنی بر وضعیت بهداشت محیطی مطب ها بحث و تبادل نظر انجام شد.
لینک کوتاه خبر :