برگزاری جلسه واحد مهندسی بهداشت محیط با نماینده نظام پزشکی .

برگزاری جلسه واحد مهندسی بهداشت محیط با نماینده نظام پزشکی .

برگزاری جلسه واحد مهندسی بهداشت محیط با نماینده نظام پزشکی .

جلسه واحد مهندسی بهداشت محیط  مرکز بهداشت شهرستان سمنان با نماینده نظام پزشکی برگزارشد.

 

بعداز خیرمقدم و بیان اهداف توسط دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ،در خصوص وضعیت مدیریت پسماندهای پزشکی در مطب ها و قرارداد مطب ها با سازمان پسماند و همچنین استعلام نظام پزشکی از مرکز بهداشت مبنی بر وضعیت بهداشت محیطی مطب ها بحث و تبادل نظر انجام شد.

 

  • کد خبر : 43008
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *