برگزاری جلسه هماهنگی با دانشگاه ها و حوزه های علمیه درمرکزبهداشت شهرستان سمنان.
برگزاری جلسه هماهنگی با دانشگاه ها و حوزه های علمیه درمرکزبهداشت شهرستان سمنان.
جلسه هماهنگی با دانشگاه ها و حوزه های علمیه درمرکزبهداشت شهرستان سمنان برگزارگردید.
درابتدا دکتر معانی رئیس مررکز بهداشت شهرستان سمنان خوش آمد گویی به مدعوین در رابطه با اهمیت ترویج سبک زندگی سالم در بین دانشجویان و طلاب با استفاده از تمامی ظرفیت های علمی و فرهنگی جامعه خصوصا مراکز آموزش عالی و حوزه ها مطالبی را بیان نمود.
سپس پوررضایی کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت در رابطه با دستورعمل برنامه سفیر سلامت دانشجویی / طلاب سال 1404-1403 ، نحوه جذب ، وظایف آنان و اقدامات اجرایی در این خصوص آموزش های لازم را ارائه نمود .
هم چنین اطلاع رسانی در مورد پویش سرطان پستان ، نحوه برگزاری کارگاه های تحکیم بنیان خانواده و نیز برنامه سلامت جوانان به عمل آمد.
لینک کوتاه خبر :