برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران شرکت فروسیلیس ایران با ریاست مرکز بهداشت و مهندسان بهداشت حرفه ای

برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران شرکت فروسیلیس ایران با ریاست مرکز بهداشت و مهندسان بهداشت حرفه ای

برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران شرکت فروسیلیس ایران با ریاست مرکز بهداشت و مهندسان بهداشت حرفه ای جلسه هم اندیشی مدیران شرکت فروسیلیس ایران با ریاست مرکز بهداشت و مهندسان بهداشت حرفه ای برگزارشد. مهندس یوسفیان مسئول واحد مهندسی بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت سمنان هدف از برگزاری این جلسه را لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان کرونا و تشکر و قدردانی مدیران شرکت از عملکرد مطلوب بازرسان و همکاری مرکز بهداشت با کارخانجات دانست.

جلسه هم اندیشی مدیران شرکت فروسیلیس ایران با ریاست مرکز بهداشت و مهندسان بهداشت حرفه ای برگزارشد.


برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران شرکت فروسیلیس ایران با ریاست مرکز بهداشت و مهندسان بهداشت حرفه ای

 

جلسه هم اندیشی مدیران شرکت فروسیلیس ایران با ریاست مرکز بهداشت و مهندسان بهداشت حرفه ای برگزارشد.

دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان ضمن خیرمقدم به مهمانان به بیان اهمیت همکاری همگانی  تمامی ارگانها  در مبارزه با کرونا پرداخت.  

 

 

مهندس یوسفیان مسئول واحد مهندسی بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت سمنان  هدف از برگزاری این جلسه را  لزوم  رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان کرونا و تشکر و قدردانی مدیران شرکت از عملکرد مطلوب بازرسان و همکاری مرکز بهداشت با کارخانجات دانست.

  • کد خبر : 28981
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *