برگزاری جلسه مشترک واحد پیشگیری و مبارزه بابیماریهابامدیریت بیمارستان کوثر.
برگزاری جلسه مشترک واحد پیشگیری و مبارزه بابیماریهابامدیریت بیمارستان کوثر.
واحدپیشگیری و مبارزه بابیماریهای مرکزبهداشت شهرستان سمنان و مدیریت بیمارستان کوثر بمنظور هم افزایی درخصوص تشدید نظام مراقبت بیماریهای واگیر(تنفسی، ابولا، هاناویروس) به دنبال بازگشت زائرین سرزمین وحی برگزار نمودند.
این برنامه باهماهنگی واحد پیشگیری و مبارزه بابیماریها و همکاری مدیرت بیمارستان کوثر انجام شد.
لینک کوتاه خبر :