برگزاری جلسه شورای بهورزی شهرستان ،در مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت شهرستان سمنان
برگزاری جلسه شورای بهورزی شهرستان ،در مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت شهرستان سمنان
جلسه شورای بهورزی شهرستان ،در مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت شهرستان سمنان برگزارشد.
این جلسه باحضور مربیان بهورزی، کارشناس مسئولین واحد گسترش شبکه و نمایندگان بهورزان شهرستان سمنان، مهدیشهر و سرخه باهدف تعامل و هم اندیشی بابهورزان، بررسی مسائل مربوط به بهورزی و ارائه راهکار درجهت ارتقاء سطح دانش و کیفیت خدمات بهورزان برگزارشد.
درپایان ، نمایندگان بهورزان ضمن اشاره به نقش بهورز درسلامت مردم بعنوان سربازان خط مقدم ،خواستار تلاش مسئولین دانشگاه برای ارتقای جایگاه و منزلت بهورزان درزمینه های مختلف شدند.
لینک کوتاه خبر :