برگزاری جلسه خودمراقبتی سازمانی ویژه ادارات برون بخشی

برگزاری جلسه خودمراقبتی سازمانی ویژه ادارات برون بخشی

برگزاری جلسه خودمراقبتی سازمانی ویژه ادارات برون بخشی

جلسه خودمراقبتی سازمانی ویژه ادارات برون بخشی همزمان باهفته سلامت در سالن اجتماعات این مرکز برگزارشد.

جلسه خودمراقبتی سازمانی ویژه ادارات برون بخشی همزمان باهفته سلامت در سالن اجتماعات این مرکز برگزارشد. این جلسه باهدف ایجاد محیط کاری سالم و تشویق به زندگی سالم جهت کارکنان وکارفرمایان تشکیل و ازطریق اجرای برنامه های ارتقای سلامت درمحل کار عملی خواهد شد. کارشناسان واحد آموزش مرکز بهداشت شهرستان سمنان در این جلسه نکات مهم و علمی را در مورد خودمراقبتی در فضای کاری و زندگی به مدعوین بیان نمودند.
  • کد خبر : 7297
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی