برگزاری جلسه خودمراقبتی در سالن سلامت مرکز بهداشت

برگزاری جلسه خودمراقبتی در سالن سلامت مرکز بهداشت

برگزاری جلسه خودمراقبتی در سالن سلامت مرکز بهداشت

جلسه خودمراقبتی سازمانی و برنامه ریزی هفته سلامت برون بخشی در سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.

جلسه خودمراقبتی سازمانی و برنامه ریزی هفته سلامت برون بخشی در سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزارشد. پس از عرض خیر مقدم و بیان اهداف توسط دکتر فتاحی ، ریاست مرکز بهداشت ،مدعوین سایر ادارات نقطه نظرات، پیشنهادات و اقدامات قابل انجام درهفته سلامت را بیان داشتند. برنامه روز شمار هفته سلامت درمعرض دید مخاطبین قرار گرفت و تصمیمات لازم مبنی بر برگزاری باشکوه این مناسبت اتخاذ گردید. خانم دکتر صبوری پزشک کلینیک دیابت بیمارستان کوثر سخنران مبحث آموزسی غلبه بر دیابت (شعار هفته سلامت در سال جاری )در بین صحبتهای خود اشاره به علائم، پیشگیری و زنگ هشدار این بیماری پرداخت و بر اهمیت این بیماری در اقشار مختلف تاکید نمود.همچنین موضوع خودمراقبتی و نقش آن در سلامتی افراد جامعه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
  • کد خبر : 6900
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی