برگزاری جلسات کمیته درون بخشی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی( طلاق و حاشیه نشینی) وهفته سلامت روان درمرکز بهداشت شهرستان سمنان
برگزاری جلسات کمیته درون بخشی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی( طلاق و حاشیه نشینی) وهفته سلامت روان درمرکز بهداشت شهرستان سمنان
جلسات کمیته درون بخشی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی( طلاق و حاشیه نشینی) وهفته سلامت روان درمرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار گردید.
این جلسات باحضور دکترمعانی رئیس مرکزبهداشت شهرستان سمنان ومسئولین واحدهای ستادی وبامحوریت بررسی راهکارهایی برای پیشگیری از طلاق ونیزبرگزارنمودن هرچه بهترهفته سلامت روان بود. واحد سلامت روان مرکزبهداشت شهرستان سمنان برگزارکننده این جلسات بود.
لینک کوتاه خبر :