برگزاری جشنواره غذای سالم
برگزاری جشنواره غذای سالم
جشنواره غذای سالم بمناسبت هفته سلامت در مرکز سلامت تدین برگزار شد.
جشنواره غذای سالم بمناسبت هفته سلامت در مرکز سلامت تدین برگزار شد.
مرکز سلامت تدین اقدام به برگزاری جشنواره غذای سالم بمناسبت هفته سلامت و همچنین یکهزاروچهارصدو سی وهفتمین سالروز تولد حضرت علی (ع)نمود. دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان دراین جشنواره گفت:
"استفاده از رژیم غذایی سالم و بهداشتی و تحرک بدنی یکی از راههای پیشگیری از بیماری دیابت است. استرس و فشارهای روحی را باید از محیط کاری و زندگی دورکرد و خود مراقبتی را پیش روی خود قراردهیم"ایشان از اینگونه اقدامات به نفع کمک به مستمندان تشکر و راهنمایی مردم در مسائل بهداشتی توسط رابطین بهداشت را مفید تلقی نمود.
همکاران و داوطلبین سلامت در این جشنواره حضور داشته و با غذاهای خود آموزشهای لازم را به مدعوین و همچنین بیماران دیابتی مبنی بررژیم غذایی دادند.مبلغ 504000 تومان از فروش غذا جمع آوری تاتحویل موسسه ایتام گردد.
در پایان به تعدادی از عزیزان هدایایی به رسم یادبود اهداشد.
لینک کوتاه خبر :