برگزاری اولین جلسه هماهنگی بانمایندگان مربیان داوطلبان سلامت
برگزاری اولین جلسه هماهنگی بانمایندگان مربیان داوطلبان سلامت
اولین جلسه هماهنگی بانمایندگان مربیان داوطلبان سلامت، درمرکزبهداشت شهرستان سمنان تشکیل گردید.
این جلسه بابیان مسائل آماری، ارتقای شاخصهای جذب داوطلبان سلامت ،اجرای برنامه خودمراقبتی و سواد سلامت توسط پوررضایی، کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار و به سوالات پیرامون موضوعات جلسه پاسخگویی بعمل آمد.
لینک کوتاه خبر :