برگزاری اولین جلسه مسئولین واحدها در سال 95
برگزاری اولین جلسه مسئولین واحدها در سال 95
اولین جلسه مسئولین واحدهای مرکز بهداشت شهرستان سمنان در مورخه 14/1/95 در دفتر ریاست برگزار شد.
اولین جلسه مسئولین واحدهای مرکز بهداشت شهرستان سمنان در مورخه 14/1/95 در دفتر ریاست برگزار شد.
ابتدا دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن خیر مقدم و تبریک سال نو ،تداوم برنامه هاو اعلان کمیته های واحدها ی مختلف را خواستار شدند.
فعال بودن بیش از پیش نظارت از مراکز محیطی و ثبت گزارش در دفاتر مربوطه از دیگر عناوین این کمیته بود. گزارش عملکرد مرکز بهداشت در ایام نوروزی سال 1395نیز مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
لینک کوتاه خبر :