برگزاری اولین جلسه مسئولین واحدها در سال 95

برگزاری اولین جلسه مسئولین واحدها در سال 95

برگزاری اولین جلسه مسئولین واحدها در سال 95

اولین جلسه مسئولین واحدهای مرکز بهداشت شهرستان سمنان در مورخه 14/1/95 در دفتر ریاست برگزار شد.

اولین جلسه مسئولین واحدهای مرکز بهداشت شهرستان سمنان در مورخه 14/1/95 در دفتر ریاست برگزار شد. ابتدا دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن خیر مقدم و تبریک سال نو ،تداوم برنامه هاو اعلان کمیته های واحدها ی مختلف را خواستار شدند. فعال بودن بیش از پیش نظارت از مراکز محیطی و ثبت گزارش در دفاتر مربوطه از دیگر عناوین این کمیته بود. گزارش عملکرد مرکز بهداشت در ایام نوروزی سال 1395نیز مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
  • کد خبر : 6793
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی