برگزاری کارگروه سلامت وامنیت غذایی در فرمانداری سمنان.

برگزاری کارگروه سلامت وامنیت غذایی در فرمانداری سمنان.

برگزاری کارگروه سلامت وامنیت غذایی در فرمانداری سمنان.

کارگروه سلامت وامنیت غذایی" ،درفرمانداری سمنان برگزار گردید.

این جلسه کار گروه با حضور دکتر بهرامی ، فرماندار محترم سمنان، و رئیس کارگروه و نیز اعضای کارگروه برگزار گردید.

با عنایت به اهمیت کنترل و پیشگیری از بیماری تب دنگی ، موضوع در دستور کار جلسه قرار گرفت.

دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و دبیر کار گروه، با اشاره به اهمیت بیماری تب دنگی ، به بیان انتظارات قابل انجام توسط ادارات و سازمانها در این زمینه پرداخت.

سپس دکتربهرامی فرماندار سمنان براهمیت اقدامات توسط دستگاههای اجرایی در جهت کنترل و پیشگیری از بیماری تب دنگی افزود.

دراین جلسه باجان، کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه بابیماریها و مهندس کیوان کارشناس مسئول واحد مهندسی  بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان سمنان حضور داشتند.

 

  • کد خبر : 52910
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *