برگزاری برنامه فرهنگی آموزشی در پارک شقایق سمنان.

برگزاری برنامه فرهنگی آموزشی در پارک شقایق سمنان.

برگزاری برنامه فرهنگی آموزشی در پارک شقایق سمنان.

برنامه فرهنگی آموزشی در پارک شقایق سمنان برگزارشد.

 

این برنامه باهدف پاکسازی ته سیگارهای موجود در پارک شقایق با همکاری واحدهای آموزش و ارتقای سلامت و مهندسی بهداشت محیط  مرکز بهدشت شهرستان سمنان ، انجمن طبیعت یاران سبزسمنان و سازمان خفاظت محیط زیست به مناسبت  اطلاع رسانی بدون دخانیات همراه با آموزش مضرات مواد دخانی و اهدای جوایز به برندگان در تاریخ 03 / 03 / 1402برگزار گردید..

در این برنامه خانم مهندس رجبی در رابطه با مضرات استعمال دنایات و تاثیران آن بر روی محیط زیست آموزش های لازم را ارائه دادند. آموزش مزایای خنده درماتی ، جمع آوری ته سیگارها و اهدای جوایز به برندگان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

  • کد خبر : 44391
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *