برگزا ری جلسه پویش ملی سلامت در بیمارستانها.

برگزا ری جلسه پویش ملی سلامت در بیمارستانها.

برگزا ری جلسه پویش ملی سلامت در بیمارستانها.

 

جلسه پویش ملی سلامت جهت بیمارستانها، دردفترریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.

باعنایت به پیش روداشتن پویش ملی سلامت،(غربالگری دیابت و فشارخون) جلسه  ای باحضور دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان، باجان کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه بابیماریهای شهرستان و مقصودی،سوپروایزر آزمایشگاه مرکزی برگزار و پیرامون اهمیت موضوع و روند انجام پویش  ملی سلامت در بیمارستانها بحث و تبادل نظر شد.

 

  • کد خبر : 48006
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *