برپایی ایستگاه سلامت توسط مرکز بهداشت شهرستان سمنان در راهپیمایی 13 آبان.

برپایی ایستگاه سلامت توسط مرکز بهداشت شهرستان سمنان در راهپیمایی 13 آبان.

برپایی ایستگاه سلامت توسط مرکز بهداشت شهرستان سمنان در راهپیمایی 13 آبان.

 

ایستگاه سلامت توسط مرکز بهداشت شهرستان سمنان برپاشد.

دراین ایستگاه دکترمعانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان، کارشناسان ومراقبین سلامت نسبت به توزیع بروشورهای بهداشتی  ، اندازه گیری فشارخون و قندخون و...درکنارغرفه دانشگاه  و بسیج جامعه پزشکی سپاه اقدام نمودند.  

 

  • کد خبر : 47466
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *