اولین جلسه کانون سلامت محله جهادیه
اولین جلسه کانون سلامت محله جهادیه در مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
اولین جلسه کانون سلامت محله جهادیه
اولین جلسه کانون سلامت محله جهادیه در مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان بعنوان بیان کننده اهداف برنامه و سخنران این جلسه ،اهداف این برنامه رادرراستای اجتماعی بودن سلامت بعنوان مهمترین رکن کانون سلامت بیان و همکاری سایرارگانهای مداخله گردرامر سلامت را خواستار شد.وی بابیان امثال رایج در امر سلامت و اجتماعی بودن انسان بعنوان اشرف مخلوقات و قدرت تفکر بشریت ،موضوع سلامت ودسترسی به مولفه های آن را یادآورشد.
نمایندگان اماکن فرهنگی، مذهبی، آموزش و پرورش ، بهزیستی و دیگر ارگانهای موجددر منطقه جهادیه هریک نظرات و پیشنهادت سازنده درمقوله بهداشتی درمانی را بیان و قرارشد در جلسات مستمر و آتی تصمیات لازم اتخاذگردد.