اولین جلسه توجیهی راه اندازی کانون های سلامت محل
لین جلسه توجیهی راه اندازی کانون های سلامت محلات ، در مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
اولین جلسه توجیهی راه اندازی کانون های سلامت محلات
اولین جلسه توجیهی راه اندازی کانون های سلامت محلات ، در مرکز بهداشت سمنان برگزارشد.
دبیران وجانشینان دبیران کانون های سلامت به سخنان پوررضایی وهاشمی ،کارشناسان واحد آموزش در خصوص اجتماعی شدن سلامت با هدف مشارکت آحاد مردم در سلامت وتحقق پوشش همگانی سلامت جهت اقشار محروم جامعه واهداف تشکیل کانون های سلامت ، مجمع سلامت محله گوش فرادادند.
در ادامه در خصوص تهیه مستندات مربوط به کانون های سلامت و مجمع سلامت فرم های مربوطه توضیحاتی ارائه ودر پایان تابلوی لوگوی کانون های سلامت به دبیران شرکت کننده اهدا گردید .
لینک کوتاه خبر :