اهدای گل به زوج های جوان شهرستان سمنان توسط معاون بهداشتی دانشگاه به مناسبت هفته ملی جمعیت
اهدای گل به زوج های جوان شهرستان سمنان توسط معاون بهداشتی دانشگاه به مناسبت هفته ملی جمعیت
شاخه های گل به زوج های جوان شهرستان سمنان توسط معاون بهداشتی دانشگاه اهداشد.
در این مراسم که با حضور دکترسعید کساییان معاون بهداشتی دانشگاه، دکتر ژامک اقوامی مدیر گروه جوانی جمعیت سلامت خانواده ومدارس ، خانم آذر نظامی خانقاه رییس گروه جوانی جمعیت معاونت بهداشتی وخانم دکترمعانی رئیس مرکز بهداشت برگزار شد با اهدای گل به زوج های جوان ، برای این عزیزان آرزوی خوشبختی نمودند.
دکترسعید کسائیان دراین نشست بیان کرد:
بهترین بنیان در جامعه ، خانواده است وهیچ جایگزینی ندارد وبا ارزش ترین هدیه از طرف خداوند فرزندان هستند .
معاون بهداشتی دانشگاه درادامه ساده زیستی وقناعت را رمززندگی مشترک عنوان وبرای تک تک حاضران آرزوی سلامتی وموفقیت نمودند.
لازم به ذکر است: کلاس های 6 ساعته هنگام ازدواج به صورت روتین برای تمامی زوج های جوان در هنگام ازدواج برگزار می شود.