اعزام تیم امداد به مناطق ایج و امامزاده عبدا...
اعزام تیم امداد به مناطق ایج و امامزاده عبدا...
تیم امداد ودرمان کانون بسیج مرکز بهداشت شهرستان سمنان به مناطق ایج و امامزاده عبدا...(ع)اعزام شد.
تیم امداد ودرمان کانون بسیج مرکز بهداشت شهرستان سمنان به مناطق ایج و امامزاده عبدا...(ع)اعزام شد.
نظر به فرارسیدن هفته سلامت ، با شعار غلبه بردیابت خانم دکتر عبدوس، پزشک مرکز سلامت جهادیه، خانم داودی مربی بهورزی و صائمی مسئول امداد و درمان کانون بسیج مرکز بهداشت شهرستان سمنان در روستاهای ایج و امامزاده عبدا...(ع) حاضر و اقدامات زیر را انجام دادند.
-جمع نمودن اهالی روستا در مسجد روستای ایج و مقبره امامزادگان عبدا... و اسماعیل(ع).
-آموزش مادران و سالمندان مبنی بر خود مراقبتی.
-تجویز دارو و راهنمایی جهت پوشش بیمه ای.
-معاینات بالینی و بررسی مصرف دارو در بیماران.
-جوابدهی به سوالات بهداشتی و درمانی بیماران.
-آموزش مصرف صحیح مصرف دارو و ارجاع به پزشک متخصص.
-یادآوری هفته سلامت به روستاییان و راههای پیشگیری ،علائم و درمان دیابت.
-آموزش اصول تغذیه دربیماران دیابتی.
-تحویل داروهای مورد نیاز باتشخیص پزشک.
-اندازه گیری فشار خون اهالی روستا.و آموزشهای لازم مبنی بر ادامه درمان و پیگیریهای لازم.
لازم به ذکر است روستای ایج و امامزاده عبدا...(ع)از توابع شهرستان سرخه میباشد.
لینک کوتاه خبر :